confession

Monday, December 13, 2010

Cuti-cuti Winter Sonata

salam... and hello!

Yeay!!! leap of joy..sambil melompat2..!!

saya dah cuti! I mean cuti sem!! 
Finally the moment yg ditunggu-tunggu..
cuti ni I will be in Manchester, Cardiff then back to Edinburgh for Hogmanay 
just before new year..  ade membe2 yg akn dtg melawat aku dri notts ho ho ho

soo Holiday mode is ON!!

oh how I wish I'm near the beach... n get away from this old weather!

n bile time stress2 mcm ni.. pling best tngok variety show 1night 2 day...
mmg lawak gile r tngok dorng2 ni.. leh tergolek2 tngok gelagat 6 jejaka ni..

2d1n rock!!!


but of coz the harsh reality yg mnyebabkn aku kne kembali di dunia yg nyata adalah,,,, 
revision work-load!!! omg! bnyk gile readings kot.. smpai juling dh mata ni nk bce journals... 
leh x hire org summarised paper journals n report je kt kite... haha
if only world is that easy... 

I guess no matter what we still need to strive for success ryte?
damn!


this will be me a week before exams!

I guess I better keep going with doing the revisions!

or else



2 comments:

  1. hye2::
    amcm u nyer holiday::
    dgr citer snow mencecah 21 cm tebal::

    ReplyDelete
  2. cancel pun! lol.. 21cm?? over nye berita .. tu maybe dkt bukit bukau je kot..

    ReplyDelete

comment