confession

Thursday, March 4, 2010

tears

Beberapa hari ini.. walaupun di bumi Edinburgh ini amat sunny... yet the surrounding and the wind is still cold.. as cold as my heart, my tears secreted like a heavy rain..as its like a thunder that struck me behind my back...
and so.. I'm in pain...='( 
saya berasa sangat sedih.. sedih pada diri sendiri yang tidak pandai menjaga hati orang ...  sedih kerana saya selalu memikirkan diri sendiri.. sedih keran saya selalu mengeluarkan kata-kata tanpa memikirkan akibatnya,, maka sekarang saya bertambah sedih.. amat sedih.. 
kerana takut saya tidak dapat bergembira lagi ..,
saya x nak kehilangan orang yang saya sayang.. 

mode: rindu my loves ones.. 

ummi ..abah.. ifa x leh call umah lgi deh.. 
kena jage2.. sbb phone bill bulan ni dah melambung uhuhu 
miss my family..
love u uhuhuhuks =( 

No comments:

Post a Comment

comment