confession

Saturday, February 27, 2010

Mengidam?

Salam... 

sepatutnya saya dah nak tidur,,  ..maka post ini mmg random haha
 tetibe x  leh lak nk tido, sbb  berfikir pasal makanan.. uhuhu 
sebenarnya  saya mmg suke mngidam makanan uhuhu 
saya rasa sbb masa ummi saya mengandungkn saya dahulu ketika ia berada di Newcastle, dia mengidamkan bnyk makanan yang berada di Malaysia.. uhu maka disebabkn terlalu jauh utk mendapat makanan yg dikehendaki sbb tu la I'm always drooling sewaktu saya  baby ehhe.. n maybe sbb tu sye suke mengidam makanan perhaps?  jadi bila dah mengidam tu mmg I will try n cook them uhuhu, mana la badan x semakin naik kn... +-+!

now saya phm perasaan mak saya yang mengidamkn makanan yg sedap di tanah air...

sekarang ni tgh fikirkn bi hun goreng yg amat sedap ketika saya berada di Subang Jaya, time tu tgh makan kat umh auntie Maniseh huhu sedp giler.. selalunya bihun  biasa mesti warna merah.. tpi bihun yg saya prefer, n yg sdp tu bihun kicap so its black in colour, n it comes with sos kicap berlada.. uhu mmg Oiiissshhiii!!! 
walaupun sbnrnya bihun leh goreng sndiri je tp rse ttp x sama uhu =(
at the same time rasa nk makan Nasi Daging Berempah.. uhuhu ada plan nk cube wat nasi itu ,.. cara masak mcm nasi briyani.. tpi kuah utk msukkn time nk msk nasi itu lain sedikit.... 
perhaps I might cook it next week? InsyaAllah.. jika Allah mengizinkan =)

^_^ ok.. saya kene luahkan dulu perasaan mengidam tu bru leh tdo dgn lena.. kalau tak the thought of the food is in my head.. kuikui...

nyte-nyte peeps!

1 comment:

comment