confession

Monday, August 30, 2010

Teman Baru

Salam..

Sekarang sedang menulis blog menggunakan notebook baru ku... =) setelah sekian lama saya mengidamkan mini notebook bagi memudahkan saya membuat kerja dan menyiapkan assignment di universiti da ketika travel i.e. dalam train atau di hotel. telah pun termakbul.. =)
maka sekarag hopefully tiada lgi alasan last minute bekerja ok??

notebook ini, kecil dan ringan.. selama ni mmg susah hendak focus menulis essay di dalam bilik... atas godaan godaan yg sukar utk dielakkan.. i.e. katil, tv, INTERNET..dan kondusi yg menyebabkan kita bertangguh tangguh.. uhu,, maka terpaksala saya bawa laptop yg besar lgi berat utk ke uni.. (tak yah bwk bag besar2 dh) uhu bagi mencari suasana yg lbih produktif utk menelaah... tpi kini insyaAllah dgn azam and semangant yg baru .. hopefully tiada lgi alasan utk saya mengelak membca journal dan membuat assignment.. ok?

insyaAllah... =) notebook ini akan saya jadikan lptop belajar dan assignment maka lptop lg istu utk menyimpan data2 dan bnda2 yg lain utk digunakn di dlm bilik,,

Tq abah,,, =) 


1 comment:

comment