confession

Friday, September 25, 2009

kelas dah start.. new chapter had begun...


salam......


Pejam celik. pejam celik.. sudah 25 september.. dah 2 hari saya kembali ke edinburgh...

miss a lots of class... since class start since 21st of september..

arrived at my new flat by 7.30 pm.. alhamdulillah ade kwn2 yg supporting n tolong angkatkn barang2 yg distoragekn kat bilik wawan.. =) so it was less tiring for me to unpack and mengemas apa yg ptut =0)

i'm happy with my new room.. its nice and sweet =)

my cozy bed =)

. belum hias bilik nieh tol2 lgi ehhe.. my housemate pkat bli brg2 IKEA and carboot .. then i might find some cactus or plants to make my room lively =)

. disebabkan keinginan utk beraya di malaysia.. terpksa skip bebrape kelas..blik2 je.. bnyk gile info yg perlu catch up huhu. especially i'm doing clinical plcement starting next week.. hehe

and alhamdullillah.. dpt area berdekatan je.. and iA.. dpt clinician yg best!

. since I love kids!!!! alhamdullillah.. dpt wat bhagian bdk2 kcik =) with autism, down syndrome.. and asperger syndrome...

. semoga dipermudahkan ku utk mepelajari sesi2 clinical di clinic.. ameen...

. I am nervous. but I can't wait to learnt more about it..

. selain dri info2 psal placement yg bnyk i missed out.. huhu i still need to catch up Neurology, speech and hearing sciences.. and clinical linguistic lectures.. =(...

. new terminology need to be memorised!.. and lucky enuf.. walaupun missed phonetics class on wednesday... saya dpt msuk another phonetics group on thursday.. yeaay!! so x la miss learning new sounds that i'm still struggling with..ahaks.. but still it's still worth spending eid with my family..!!! miss them a lot now.. uhuhu i hope they all hve fun bck in terengganu =(...



keluarga ku..






. so hopefully trough out 2nd year nie.. a lots of experiences can be obtained!!

AJA-AJA FIGHTING!!!!



No comments:

Post a Comment

comment