confession

Monday, January 17, 2011

killing my time~~

Salam...

sekarang ni saya tgh o9 dri dalam train dara,, erkk.. I mean virgin train...
hopefully pada masa hadapan.. kereta api tanah melayu di Malaysia.. boleh la ade wireless connection uhu so x la bosan sngt nk menunggu masa utk sampai kan?? macam 12 jam nk ke tumpat Kelantan tu..
hoho maka pesanan buat menteri pengangkutan.. majukan la public transport di Malaysia.. mari menuju wawasan 2020 ! ahahaa - bermimpi je la. tpi who know right? klau tindakan diambil,.. insyaAllah =)

dari dlm train.. tudung pun x betol dh time ni lol
penat berjalan duh...~~~


sebab aku x thu nk watpe leh la update blog ini.. sekrang dkt post bnyk draft post... x sempat  nk update semua 
sejak new year hari tu.. bnyk events berlaku
1. nk update pasal kwn2 aku yg dtg dri Nottingham
2. trip jalan-jalan saya lps exam..
3. insyaAllah.. event abseilling aku turun bukit Arthur seat..

where should I begin??
there is just so much to write about

till then.. tata..wassalam

No comments:

Post a Comment

comment